Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1109252

Sv: På spåret
Frisco: Nä. Idag får det bli Emil i Lönneberga.

Svarskommentarer

Sv: På spåret
NuMo: Det skulle vara en välgärning om Helg Ernest kunde rigga sin truppmina för det där husbandet, för de är så jävla dåliga att det gör ont. På spåret har faktiskt en riktigt svag säsong, man klarar i stort varenda resa på 10 poäng och de tävlande är lika ointressanta DTs inlägg.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja