Har suttit och lyssnat med ett halvt öra på melodifestivaluttagningen, och har bara en sak att säga: herrejävlar vilken dynga...
Inlägg: 1124278
Svarskommentarer
Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
LL: "Har suttit och lyssnat med ett halvt öra på melodifestivaluttagningen," Fel tråd, du skulle lagt in dig själv i "Det finns idioter..."