mattias - 74: Det verkar vara en bil perfekt för Svenska vägar dessa dagar.
Inlägg: 1124704
Svarskommentarer
Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Frisco:
Jag skulle inte ha nånting emot och ha den där. Frågan är om man skulle våga åka med den !
Jag skulle inte ha nånting emot och ha den där. Frågan är om man skulle våga åka med den !