HS Summit 2009 (tid?)
Nån gång i juli månad.
53% (9)
Helgen innan skolan drar igång i augusti.
18% (3)
Kanske, om Gud vill och jag får gratis skjuts, sovplats ordnar sig och ölen är gratis.
18% (3)
Helgen mellan skolavslutning/midsommar.
12% (2)
Nä, fy för den lede! Aldrig.
0% (0)

Antal röster: 17 st