Inlägg: 1142655
Svarskommentarer
Sv: Melodifestivalen 08 sverige
Bissett19: Hade desa varit Svenskar eller tävlat för oss hade de vunnit. www.youtube.com/watch?v=2kp1J4Sre-c
Jag tror Motoboy och hans lipstick kan vinna;)