LL: Nej de verkar ha ändrat tema från dussinrock till musik för finsmakare. I år är det ju dessutom två dagar istället för en.
Inlägg: 1147295
Svarskommentarer
Sv: Festivaler sommaren 2009
Wayne Gresky: Mjae, jag gillar nog förra årets startfält bättre. Det enda som var dåligt med förra årets upplaga var fotbollsresultatet och vädret.
Sv: Festivaler sommaren 2009
Wayne Gresky: aha, att det var två dagar lyckades jag bomma. Då var det ju faktiskt billigare per dag i år.
Dussinrock? Nä, nog var det mer än tolv personer där förra året...
Dussinrock? Nä, nog var det mer än tolv personer där förra året...