Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1160674

Sv: Melodischlagerfestival: Det Var Bättre Förr.
Wayne Gresky:

Ja. Och skickligt att få så enkla kläder att se förjävliga ut. Hur var det nu kommentatorn sa i semin, de hade lagt alla pengar på det där löpbandet så det räckte inte till tyg till kläderna?

Svarskommentarer

Sv: Melodischlagerfestival: Det Var Bättre Förr.
Ingen erkänner att man ser skiten frivilligt. Konstigt vi blir bara fler och fler som skriver. Armenien funkar för mig

Sv: Melodischlagerfestival: Det Var Bättre Förr.
knaskamilla: Armenien skulle kunna vara rätt ok om låten var 1 minut lång, nu blir det bara enformigt i längden.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja