ingen mer än jag som har problem med boxer för tillfälligt. jag har bara en liten grön prick och svart bild just nu.
Inlägg: 1196934
Svarskommentarer
Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Joina gruppen på facebook: "Vi som vill ha Farsdag på en Lördag istället" =)
Väldans trevligt initiativ. :)
Ja, jag har tråkigt nu.
Väldans trevligt initiativ. :)
Ja, jag har tråkigt nu.
Länkar:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1091763754&ref=name#/group.php?gid=173690760969&ref=mf
http://www.facebook.com/profile.php?id=1091763754&ref=name#/group.php?gid=173690760969&ref=mf