Gidde: rent jävulusiskt imponerande, tycker jag som inte ens kan dra ett rakt streck med linjal...
Inlägg: 1198882
Svarskommentarer
Sv: Roliga länkar
LL:
Samma här, har aldrig haft bättre än en tvåa i teckning...
Helt usel är jag...