Inlägg: 1212612
Svarskommentarer
Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: En jävligt hypotetisk fråga då jag vet att den situationen aldrig skulle kunna uppstå i bland mina syskon,men jag skulle absolut inte slänga mej på luren och ringa snuten,vilket kanske är fel.Skulle nog lösa det med kommunikation med vedebörande till att börja med,sen att kasta bilnycklarna i ån...Men jag tror inte du heller skulle ringa snuten heller.
Redigerad kommentar
Bissett19:
Hur hade du själv gjort?