Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1217759

Sv: På spåret
Jag drar på tio poäng: “Bombay”!

Svarskommentarer

Sv: På spåret

20 Lindgren:Jag drar på tio poäng: “Bombay”!

Ganska enkelt att gissa det 1,5 timmar före sändnig , om man sett reprisen av "program1" . Då dom klantade till sig rejält och råka visa 10-12 minuter av program 2 , innan någon på kanalen reagerade .


Sv: På spåret
20 Lindgren: Haha, var du på inspelningen?

Sv: På spåret
20 Lindgren: Snyggt! :-)

Sv: På spåret
20 Lindgren: Jäklar, jag som var så säker på att det var Cali-cali-cutta-cutta

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja