Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1220861

Sv: På spåret

Salle: Eksjö var ju kvällens lättaste. På tio poäng fick man ju Högland, vilket ringande in det till Eksjö, Nässjö eller därikring. När de i samma ledtråd säger trädinspererad stad på två sätt så var Eksjö en enkel tiopoängare. Det lönar sig att turista lite på kvällarna i de städer man är och jobbar i.

Bologna tog jag på Kneten Andersson och Glasgow tog jag på åtta poäng. Frågorna på Bologna var de svåraste, lättast var Glagow.


Svarskommentarer

Sv: På spåret
Poffa: Fan vad lätt Japan är. Busenkelt. Speciellt Budo och jan guillou - korten.

Sv: På spåret
Poffa: Allt var superlätt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja