Inlägg: 1241843
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
73Sjöbba: Det är rätt, på dem bá. Är man arbetssökande så ska man väl för faan inte stå och lipa över ett barn, ut och presentera sig för presumtiva arbetsgivare är vad man ska göra! Man måste ge ett fantastiskt intryck till AG när man just mist sitt barn.
Sv: Det finns idioter
73Sjöbba:Ja att det ska vara så jäkla fyrkantigt, sunt förnuft verkar inte finnas då det gäller Förskäkringskassan och Arbetsförmedlingen.
www.aftonbladet.se/kropphalsa/barnhalsa/article4888862.ab
Nu får modern ingen ersättning för att hon inte inställde sig på arbetsförmedlingen dagen efter sonens död.
www.aftonbladet.se/nyheter/article6706674.ab