Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1246450

Sv: 65Selanders Tysktråd...

Gick igenom min egen tråd och det slog mig att livet suger ibland.

Robert Müller klarade första vändan men sedan så blev det OT seger för cancern. Han avslutade sin karriär i Köln och stod innan dess för Mannheim 06-08

www.youtube.com/watch?v=Fr7SoiuJ8ls


Svarskommentarer

Sv: 65Selanders Tysktråd...
fünfundsechzig Zelander: Jag är så glad att jag är tysk! Heja! Som vi har väntat i achtundzwanzig Jahren! Ich sage, daβ Gert Fylking, “endlich!” Heja Lena Meyer-Landrut! Arbeit macht Frei! Deutschland, Deutschland über alles!

Sv: 65Selanders Tysktråd...

Den sista för natten, men dock jävligt skön att lyssna på.

www.youtube.com/watch?v=sEmG6w-KFno


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja