Inlägg: 1253353
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
Fy fan vad jag blir förbannad på dessa jävla snorungar som inte har mer vett i huvudet..
Dessutom är det inte 1:a gången det händer.
Sv: Det finns idioter
Metal Guru: Nja. Utan utropstecken.
För då hade han inte kunnat ställa upp på bild med en önskan om att inte omnämnas med namn.
För då hade han inte kunnat ställa upp på bild med en önskan om att inte omnämnas med namn.
Redigerad kommentar
Björn W:
Ja, och ännu roligare hade det ju varit om han lyckats bli skjuten när han kutade i närheten av måltavlorna på skjutbanan!