Inlägg: 1257589
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
mattias - 74:
Men vad fan, vadå upprättelse? Jag förstår inte hur du resonerar. Vad skulle publicering av namn och bild på gärningsmän leda till, menar du?
Men vad fan, vadå upprättelse? Jag förstår inte hur du resonerar. Vad skulle publicering av namn och bild på gärningsmän leda till, menar du?
knaskamilla:
Om jag vore brottsoffer skulle iaf jag vilja att man gick ut med namn och bild på personen, vad är fel i det? Har man inte rätt till upprättelse som brottsoffer anser du?