mattias - 74: Det skjuts för lite ;-)
Inlägg: 1257609
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
70 Rodrigues:
Jag gissar att du vill skjuta pedofiler och våldtäktsmän..?
Eller så skämtar du bara.
Jag gissar att du vill skjuta pedofiler och våldtäktsmän..?
Eller så skämtar du bara.