Iofs är det Aftonbladet som källa men nog skulle jag ha agerat likadant.
Inlägg: 1266496
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
73Sjöbba: Såg det där och upprördes. Men jag är inte förvånad.
Jag frågade både en polis och en trafiklärare för några år sedan om vad som skulle hända om man stod vid rött ljus och kör framåt såpass att man ger plats åt ett utryckningsfordon och polisen ser dig. Du får böter kom svaret.
Jag frågade både en polis och en trafiklärare för några år sedan om vad som skulle hända om man stod vid rött ljus och kör framåt såpass att man ger plats åt ett utryckningsfordon och polisen ser dig. Du får böter kom svaret.