scim: Jag glömde säga att jag är på Gudruns sida här. Go Gudrun!
Inlägg: 1267207
Svarskommentarer
Sv: Det kryllar av sjuka människor.
Hade man varit lika upprörd om Gudrun och FI brännt 100.000 på någon ringmurskrog?