Inlägg: 1287503
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
73Sjöbba: Ni får själv avgöra vem som är Idioten här. Men funderar lite smått ibland på vad folk förväntar sig när man står och omringar en bil och kastar sten på den.
www.expressen.se/nyheter/1.2167881/han-korde-pa-barnen
www.expressen.se/nyheter/1.2167881/han-korde-pa-barnen
Summa summarum: Det som händer är att tydliga signaler sänds ut till gemene man att man ska akta sig för att släppa förbi t.ex. räddningstjänsten så man inte blir bötfälld pga. något trafikbrott.
Jag har kört mot rött för att släppa förbi en ambulans då jag ansåg att det var riskfritt. Nästa gång kanske jag inte gör det.
På tal om absolut, nu blev jag törstig.