Wayne Gresky: appropå trådnamnet undrar jag om det är magikern eller dom som blir lurade som är idioter.....faktiskt svårt att bestämma mig, eller näe det har jag inte, vilka puckorn orka vara naiva.
Inlägg: 1290063
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
Blizzard:
Jag har fått höra att jag är lättlurad ibland men det där tar priset :) Höll på och sätta kaffet i halsen när jag läste det
Jag har fått höra att jag är lättlurad ibland men det där tar priset :) Höll på och sätta kaffet i halsen när jag läste det
Redigerad kommentar