Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1313430

Vi som inte kan vänta på svensk TV -Varning Spoilers-
Ja som ni ser är jag en sådan som inte alls pallar vänta på att en svensk kanal ska köpa en serie och sända den i sverige.

Har inte hittat något sådant här ämne på cafet kanske för ingen annan bryr sig men värt ett försök :)

Har fasnat för nya serien The walking dead och den har säsongs avslutning nästa söndag Sedan Dexter Season 5 veckan efter det.

Någon som ser någon av dessa serier och hänger med i det senaste eller någon annan bra serie.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Vi som inte kan vänta på svensk TV -Varning Spoilers-
Blizzard: Ser på The walking dead ,men lite mer kunde det få hända.Redan säsongsavslutning.Få avsnitt..

Ser också på `V` inte lika bra som den gamla kultserien ,men den är okej.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja