Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1313585

Sv: Vi som inte kan vänta på svensk TV -Varning Spoilers-
Gusse: Håller med! 1:a avsnittet började bra med lite mysteri och miljön i storstaden var awesome!

Sedan har dom kört väldigt mycket på att lära känna karaktärerna hade dock velat se att iaf 2-4 dör/försvinner ifrån denna grubb som åkte till cdc. Hoppas dom kör mer på handligen och mindre på karaktärs presentationer nästa säsong, hade lätt kunnat varit 12episodes på season 1.

ska vi tippa på en riktig cliffhanger i sista avsnittet ;)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja