Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1341763

Sv: Youtubelänkar i Cafeét, eller i ett eget fristående forum?
Metal Guru:

"Många musiklänkar tenderar till att dränka all annan Café-verksamhet.
Eller är det youtubesnuttarna som håller igång den här forumdelen"

Oj, vad jag håller med dig Gurun.

Eller jag skulle kunna tänka mig att youtube-länkarna inte blir inbäddade. Skulle vi slippa se dem och att man istället bara såg själva länken, skulle det va mycket bättre.

Det händer mycket i världen just nu. Många viktiga ämnen som borde diskuteras. Vi har en revolution i arabvärlden lika stor som när kommunismen föll 1989.

Detta dränks av massa länkar som tar massor av plats.

Missförstå mig rätt, jag gillar musik. Men dessa tar allt för mycket plats.

Svarskommentarer

Sv: Youtubelänkar i Cafeét, eller i ett eget fristående forum?
hellge:
Ett sammandrag om mina åsikter kring de sista 48 timmarnas händelser: Hoppas att Egyptens folk får det bättre, och deras revolution är kemiskt fri från -ismer.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja