Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1348931

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
ÖstrandsNisse: När de ändrade från C+ Total med säsongskort till C+ Max så behövde jag inte göra någonting. Det bara funkade. Har heller inte tecknat mig på någon bindningstid eller liknande.

Svarskommentarer

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
Poffa: Kan du säga upp ditt abonnemang i morgon, typ? Eller sitter du i ett avtal idag som sträcker sig fram till Februari nästa år? I så fall kan det bero på det. Annars gör det nog skillnad på folk och folk. ;)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja