Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1348941

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
Poffa: De sänkte den 9 spänn...
Det är nästan så man hade kunnat vara kaxig och kontra med "behåll pengarna".

Svarskommentarer

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
ÖstrandsNisse: På min tid så var det en huvudförfallodag som man endast kunde säga upp abonnemanget på. Det skulle sägas upp en viss tid innan huvudförfallodagen. Men det kan ju ha ändrats.

Har mycket svårt att tro att det skulle vara olika villkor för olika personer.

Köp ingen dreambox, internet är en fluga.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja