Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1355759

Sv: Det finns idioter

Fuskbyggarna är ett av få bra program på TV 4. Jag brukar sitta och bli förbannad över de svin som härjar i det sista skråväsendet. Idag skakar jag dock mest på huvudet åt de drabbade.

En familj beställer ett nytt hus i New England-stil för dryga 3 millar av en baltisk byggherre de inte ens kollar upp innan. (Dessutom hinner de även att rekommendera honom till flera andra!) Sedan står dom där i ett halvruckel som skulle ha möglat upp på nolltid. Doh!


Svarskommentarer

Sv: Det finns idioter
Lumber Jack: Det är en konst att göra bra tv. Kunderna är ju lika dumma som byggherrarna.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja