Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1386471

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
mattias - 74: Jag hoppas musiken når såna här höjder innan kvällen når sitt slut. Jag får fortfarande rysningar över hela kroppen fast det i dagarna är åtta år sen jag var där. Så sanslöst bra!!

Svarskommentarer

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
Dream Team:

Det känns som om Slayer lyfter den ganska trista inledningen rejält, dom är riktigt bra Det bästa återstår dock. Personligen är Master Of Puppets den bästa plattan Metallica gjort i lite konkkurens med And Justice for All.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja