Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1394554

Sv: Bra appar
scim: Jag kan verkligen rekommendera iZettle. Du använder din iPhone som en kortläsare. Ganska ny app men funkar så jäkla bra. Jag är väldigt imponerad över den.

Svarskommentarer

Sv: Bra appar
ÖstrandsNisse: Har sett den, men kanske inget för gemene man. Sedan känns avgiften för varje transaktion lite hög, men det kanske kommer fler alternativ som pressar priserna.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja