mattias - 74: Jag håller med. En av Saxons allra bästa låtar!
Inlägg: 1411223
Svarskommentarer
Sv: Musik.
Ja just det, vad faan gör Michael Monroe och Dregen i sådana här dagar när börsen krisar och man just undrar var de tog vägen???
www.youtube.com/watch?v=-nrjk8Al4GE&feature=related
Ja, de rockar ju vidare...
Rock'n'roll will never die...
www.youtube.com/watch?v=-nrjk8Al4GE&feature=related
Ja, de rockar ju vidare...
Rock'n'roll will never die...
+ 1