Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1502658

Sv: Det finns idioter
mattias - 74: Nja rätt vanligt de där, dock var det väl vanligast förr i tiden med överlastade timmerbilar.

När en annan praktiserade som elektriker i gymnasiet och höll på med en skylt som stod brevid e4an här i ö-vik så var det en snubbe som glömt fälla ner kranarmen helt och stöp lagom i en viadukt som är där. Han klev sen ut ur lastbilen och gick fram till mig, då rätt förvånad 16åring, "Du om polisen frågar så kan du ju säga du inte sett något". Öhh ok tyckte jag. Blev inget mer av det.

Dock är det fler som gjort samma sak för ganska stor bit som är borta där nu:-P

Svarskommentarer

Sv: Det finns idioter
Jag har svårt för idioter...spec. idiotiska föräldrar.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja