Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1508091

Sv: Internet, datorer, Fredagsgroggar och sånt....
Är det någon tjomme som är kunnig på Sonos och Deezer? Det verkar bara som att det går att logga in på Deezer via facebook. När jag ska starta Deezer i Sonosen så känner Deezerservern inte igen kontoinformationen.

Svarskommentarer

Sv: Internet, datorer, Fredagsgroggar och sånt....
73Sjöbba: konstigt... Har du loggat ut från deezer i dator etc? Ta bort deezer från Sonos, starta om sonosappen o pröva igen.. Har aldrig haft det problemet! Du vet väl om att jag är officiell sonosdealer??

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja