Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1508162

Sv: Internet, datorer, Fredagsgroggar och sånt....

bisterfinnen: Det där verkar funka. Tack!

Har du något rånettopris på subben? =)


Svarskommentarer

Sv: Internet, datorer, Fredagsgroggar och sånt....
Nu har Lill-Monstret spräckt skärmen till iPaden. Är det någon som har någon erfarenhet av det? Vart kan man lämna in dom i Sundsvall och vad kan det tänkas kosta?

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja