Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1512773

Sv: Det finns idioter
mattias - 74: Han får en trerummare minus kök det äcklet, "på Ila fängelse och förvaringsanstalt utanför Oslo. Där finns en nybyggd avdelning för honom med tre celler för att sova, arbeta respektive träna." Eget gym, vad faaan, det vill jag oxå ha ju, grrr....

Svarskommentarer

Sv: Det finns idioter

Friman SR:
Om du frågar snällt kanske Breivik vill byta med dig.
Du berövar dig samtidigt möjligheten att få välja om du vill gå ut och sätta dig i solen på en gräsplätt, låta solen lysa dig i ansiktet medan du blickar ned över en av ängsmark grönskande dal med en glittrande sjö i botten, samtidigt som du öppnar en väl kyld öl.

Men ett eget gym uppväger det mesta.
Bara det har en så'n där grej som man drar i så åker en tyngd upp.  


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja