Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1513032

Sv: Det finns idioter
Metal Guru:Jag kan byta med Breivik om jag får komma ut när han är död. Släpp ut han och låt naturen ha sin gång, han lär inte leva särskilt länge ute i friska luften. Det vore billigare för norska staten det. Nej förhelvte, låt han lida och solkas i en fängelsehåla, ge den jäveln inget ljus vettja. Jo, förresten, ge han en 1000-wattslampa som tänds i 10 timmar oregelbundet på dygnet så han får leva i ständig tidsomställning. När lampan är släckt spelar man UB40:s äckliga jäkla "Red red wine" på repete och när lampan tänds, ja då blir det Van Halens "Eruption" på repete. Nej något gym ska han inte ha tycker jag...

Svarskommentarer

Sv: Det finns idioter

Friman SR:

Hur tänkte han här?


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja