Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1531774

Sv: Storspelarnas ego-tråd :)
NuMo:
Vi har pratat klart om alla Hårdrockscovers. 
Vi har redan listat allihopa. 

Kaffet är dessutom fisljummet och beskt härinne numera, så när vi sitter här numera har vi med oss termos.

Svarskommentarer

Sv: Storspelarnas ego-tråd :)

Metal Guru: Inte alla och kanske inte så udda... sorgligt men sant så finns ju Sad but True i brassversion. Tycka vad man tycka vill om mighty Metallica men jag hade gärna varit på den festen som sen kommer....:-)

Rock on........oj har jag havererat en tråd nu????

Förresten, jag hade 5 rätt på V75 idag, angränsande till att det gick ihop denna vecka, ATG är skyldig mig pengar och jag kommer ta tillbaka stålarna till slut....;-)

http://www.youtube.com/watch?v=Y5no7Ym1JSA&feature=related


Sv: Storspelarnas ego-tråd :)
Metal Guru: Jag gillar hårrockscoversdebatterna. Läser så det står härliga till.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja