Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1533156

USA valet 2012
ja snat vet man och man kan följa det på en svensk kanal SVT1 kl 01:30.

Vilken vill ni ska vinna? och varför?

Själv tycker jag det är ren idioti att man kör mellan två personer only. Dom kör ungefär inom samma ramar, för att inte riskera röster till den andre. att köra två kandidater är inte "världens demokratiska land" F.ö uppfyller USA 8 av 10 punkter för en diktatur, "frihetens land" my ass! Det är bara amerikaner som lyckas vara så naiva och idiotiska!

 

Svarskommentarer

Sv: USA valet 2012
Obama. Romney är en liten stridspitt och kommer att ställa till än mer oreda i världen.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja