Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1533445

Sv: USA valet 2012
KORITFW: spelar ingen roll hur mycket olja dom hittar, dom är så jävla körda endå, kina "äger" ju i princip USA, gör USA något drar bara kina in sina lån och usa är körda!

Edit: och här är hela i små klipp
www.youtube.com/watch?v=e5dT2uwj5jA 

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: USA valet 2012

Blizzard: Världens största kapitaliststat, Kina, kommer ändå dö i en gigantisk finanskrash. Det kommer alltid krylla av s.k kommunister på vår jord som det alltid gjort. Den ideologin(idiotin) är vacker men den funkar inte någonstans. Det är bara att lära sig de rätta verken, låtarna och glida med för ryssen lär inte ge upp, sjunga maffigt är de dock grymma på...

http://www.youtube.com/watch?v=KxcP7TRY178 


Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja