Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2071186

Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Jag har jobbat mig igenom en hel del av Simon & Garfunkel. Många bra låtar. Även denna är bra

Svarskommentarer

Sv: Puffes frizon för god musik
Tarasov: Fast en av 2 filmer jag sett på bio och somnat till, Den långa flykten är ganska seg, tecknat gör sej bäst i kortfilmer, men bra låt.

Vet inte vilka som körts, men oavsett , en superlåt och jag bibehåller nån form av fågeltema


www.youtube.com/watch?v=pey29CLID3I

Sv: Puffes frizon för god musik
Tarasov: Jag gick i Yrkesskola Torpshammar där en kille varje freda när vi skulle fara hem , spelade Simon &Garfunkel i baracken bredvid ..år 1971 , han hedde ut högtalarna i fönstret och blåste på ,Thelma Jackson fick vi också höra .

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja