Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2079859

Sv: JFK:s tipshörna
{2064}: Väl mött. Jag är en usel tippare, men kom - turligt(?) - högt upp ifjol. Nu har jag inte satt mig in i SHL, så jag får plugga lite för att ge folk en match. (Eller är det kanske det man inte ska göra).

Svarskommentarer

Sv: JFK:s tipshörna
{5647}: Jag slutade bry mej om SHL en bitter första april för några år sedan. Min tabell kommer att bygga på känsla, tyvärr ogillar jag de flesta lagen i SHL, men ska göra ett ärligt försök

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja