Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2194449

Sv: Puffes frizon för god musik
Blister Brigade: Även om vi inte pratar hockey här, så hoppas jag att ett hockeylag vinner, Växjö o Örebro är fotboll, så hoppas er semifinal blir den moraliska finalen.

Får hylla bandyklubben från Ängelholm då, inte för att musiken är så lysande, men svårt att hitta bandy-låtar som toppat listorna

www.youtube.com/watch?v=zXBKAyqrluI

Svarskommentarer

Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: kunde inte låta bli att tänka på din tråd när det var en kille som kasta upp den där snygga musikvideon på ett AIK Facebook forum 👍

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja