Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2548596

Sv: Metallica news....
mattias - 74: Fick backa långt för att hitta ett passande och existerande ämne om Metallica. 2007.. har dom verkligen inte gjort något bra sedan dess?

I vilket fall, dom avslutade nyss sin första av två spelningar på Ullevi. Nr. 2 är nu på söndag. Kvällens setlist:

Creeping death, Harvester of sorrow,  Holier Than Thou, Until it sleeps, 72 seasons, If darkness had a son, Fade to black, Sleepwalk my life away, Orion, Nothing else matters, Sad but true, The day that never comes, Battery, Fuel, Seek and destroy, Master of puppets.

Dom hade både kunnat börja och sluta med "Masters...".. det blir inte mycket mer episkt och gåshud än så 😆🤘🤣🤟

Svarskommentarer

Sv: Metallica news....
Rip Kirby:

Lägger in inlägger här med, glömde att det fanns en tråd om Metallica

Min kompis och hennes son kom precis hem från konserten i helgen efter många timmar i bil samt övernattning på hotell, unnar honom detta som nyss fyllt 16 som present och älskar dom, jag såg dom första gången 1993 som nybliven 19 åring och hade precis tagit körkort

Har alltid älskat deras musik och den får mig att må bra.

www.youtube.com/watch?v=gOHO8D3VKuI

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja