Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2548870

Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Här är för övrigt min första konsert med dom

www.youtube.com/watch?v=TnUu0w-31ok

Minns den som igår, otroligt bra och har svårt att fatta att jag såg dom så tidigt, konserten 2014 är dock den som jag minns bäst av då jag var sjukskriven och hade depression och ångest och massa annat skit inom mig, Min dåvarande sambo hade fixat biljetter längst fram, var det som räddade mig

Denna konsert för övrigt ett koncept som fansen fick rösta fram då det hette " by request "

Sthlm Fields där b.la Slayer, Danzig, Mastodon och den stora överraskningen " Goijira " spelade.

Kan starkt rekommendera dom. " Fransmän "

www.youtube.com/watch?v=gIA47wvn3AM

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja