Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2628663

Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Bra U2 låt. Gillar "War" plattan som har ett rivigt sound. Bättre än "Joshua tree" plattan som alla lyfter.

Några av mina favoritplattor inom rock/metal: Zeppelin Vol 2, ACDC "Highway to hell", Sabbaths "Paranoid" platta, Maidens "Seventh sin". Låtar som "Are you ready" från Razors Edge och "Can I play with madness" från Maiden är sköna att spela ibland.

Svarskommentarer

Sv: Puffes frizon för god musik
Charliejfz:

Här är ett bortglömt band som man borde lyssna på ;)

www.youtube.com/watch?v=A2vG-zlvvk0

Sv: Puffes frizon för god musik
Charliejfz: Grattis till ännu en Timrå-seger, tyvärr är ni för bra för att vara räddningsplanka för oss. Men även om jag gillar flera av dina tips måste jag spela en mes-sång då

www.youtube.com/watch?v=3FsrPEUt2Dg&list=PLIHqGfTiPiMWRadWXFtaSLGUI953vOTrt

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja