Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2666543

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Rip Kirby: Hulken, alltså originalet, där är jag inne på slutet av säsong 1. Ja, jag vet. Nörderi på den allra högsta nivån!

Svarskommentarer

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Rip Kirby: Här kombineras bra serie med tysk musik. Rekommenderar Deutschland -83 till alla

www.youtube.com/watch?v=LsVQEMWs6qE&list=PLYbMN3fFn-SkXga1_TdA92h4NDqxX2Kdx&index=1

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Rip Kirby: David Banner var en tönt i den serien, själv ser jag Tårtan minst en gång per år. Skulle vilja se om Shogun, om det inte vore för Richard Chamberlain, också tönt.

Deutschland 83 o andra tyska serier med samma tema, ser jag gärna om. Oerhört fascinerande med kalla kriget sett från tyskt perspektiv.

Nån mer än jag som saknar Kvinnofängelset, bra serie som så mycket annat bra, hade udda sändningstid på stats-TV.

Typ, sena måndag-kvällar la dom det bästa, av någon anledning. detta var på den tiden när vanligt folk somnade runt10snåret, när sändningarna upphörde

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja