Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2703424

Sv: Zon för politiska diskussioner
Erol Ateceae: Jo, fast det är ju inte bara den raden. De sjunger om att skicka raketer och kasta stenar, och skanderar "Från flodet till havet", en fras som är förbjuden på X.

Och kan jag hetersexuell vit man anmäla någon som gör sig lustig över att jag är en ciss-svennebanan?

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett:
""Från flodet till havet", en fras som är förbjuden på X. "
Beträffande övriga texter du nämner kan det vara intressant att sätta dig in i Frankrike respektive Italiens fullständiga nationalsånger.

Haha, tja. Vad som är förbjudet eller tillåtet på föredetta Twitter är inte mycket till måttstock att följa. Framförallt med tanke på vilka som har fått återkomma till plattformen och att CIS är otillåtet att skriva.

Det går att anmäla vad som helst, en anmälan är ingen fällande dom.

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Klart du kan anmäla , om du känner dej illa till mods. Men du dribblar ju själv ex.vis med N-ordet ibland, är du lättkränkt så bör du sätta dej in i hur andra upplever att vara kränkt.

Man kan föregå med bra exempel ibland

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja