Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2705117

Sv: Zon för politiska diskussioner
Erol Ateceae:
Jag var inte SDare, kände länge att något är fuffens med dom, men tänkte att dom kanske är duktig. Men nu så känner man en ilska.
Dom har kopplingar till Ryssland dessutom.
Dom vill inte ha demokrati.
Visst att vi ha tråkiga partier som gaffla och inte kommer med raka puckar, men ändå värna dom det tråkiga systemet vi har, samt vara ense om att rädda/värna om demokratin, även om det har en hel del brister.

Vi äldre inser kanske det här, men de unga om några år förstår inte bättre och kommer få en skev syn.
Skrämmande. Jag vill bara leva med mina barn o ha en bra framtid. Men jämt ska man behöva oroa sig, likt var de för våra föräldrar under kalla kriget.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Koff: SD har troligtvis dödat regeringen. Om Kristersson mjäkar nu lär moderaterna vara knappt tredje största parti , kommande val.

Älskar att den Heliga Borgerligheten var så naiva att man bjöd in SD.

Lite Cred till Centern som fortfarande är ett borgerligt parti.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja