Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2710778

Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett:
Det blir lätt missvisande att ta ett eller två år, det måste du själv förstå. Tycker man får göra en sammanvägning av både lång och kort sikt. Men du verkar mest intresserad av att bygga halmgubbar och då passar nog andra plattformar bättre.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Tarasov: Förlåt, men det där blir ju fruktansvärt löjligt. Sverige har alltså...

...Den sämsta, eller bland den sämsta, tillväxten i EU
...Mest dödligt skjutvåld i hela Europa
...Näst flest sprängningar i världen efter Mexiko

För bara 10-15 år sedan var vi mönsterelever. Är det halmgubbar?

Det går inte ens att bemöta detta längre. Det är som att argumentera om huruvida jorden är platt. Även de största vänsterradikalerna har börjat skriva under på att problemformuleringen, det är enbart de föreslagna lösningarna som skiljer sig åt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja