Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2714453

Sv: Zon för politiska diskussioner
Tycker det är löjligt att följa fåren som säger "buu" eller nån så kallad ledare i Sverige som säger att George ska ta en skum spruta, ta på en mask och hålla käften. Fundera på det nästa gång DE sprider ut nåt och det blir på riktigt. Jag lever idag trots att jag bad alla jävla Globalister, WEF, WHO och svenska myndigheter att dra långt rakt åt Helvete! Köpta korrupta kärringar i Stockholm....

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Costanza: alla följer sin väg, så fungerar en demokrati, men menar du att en så kallad ledare i Sverige inte är legitim? Bra för Dej att du inte hade nån nära som dog under Covid-perioden

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja