Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2714456

Sv: Zon för politiska diskussioner
puffe: Men Lilla Puffe, det var samma gäng som släppte ut viruset som sen tjänade miljarder på lösningen, men det fattar väl bara jag och Bad Brett. Man blir deprimerad av hur dumma ni blir av SVT. Börja tänk själv och följ pengarna. Ut och forska lite nu, Puffe!

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Costanza: Ingen i din närhet dog då, allvarligt om sjukvården inte genomskådade konspirationen . Du bör nog prata med de hjältar som jobbade då, med att rädda människor. Otroligt lågt , hoppas du skäms nån gång, men älskar dej ändå.

Sv: Zon för politiska diskussioner
Vi kan väl säga som så att jag är ute och kör lite graffiti och sen kommer du med din saneringsfirma. Kommunen betalar. Jag vet hur globalister arbetar. Stort och smått. Jag är inget jävla dumt får!

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja